Hej Carola Nu börjar vårat lilla hus i Julita ta form och allt som kommer från er är perfekt. Skickar en första bild på utsidan och på torpet som det matchar.Stort tack till er alla och hoppas att ni har det bra.
Vi använder cookies för att förbättra din surfupplevelse, visa personligt anpassade annonser eller innehåll och analysera vår trafik. Genom att klicka på "Acceptera alla" samtycker du till vår användning av cookies.
Välj vilken typ av cookies du vill acceptera. Ditt val kommer att sparas i ett år.
Nödvändiga Nödvändiga cookies är avgörande för webbplatsens grundläggande funktioner och webbplatsen fungerar inte på det avsedda sättet utan dem.
Dessa cookies lagrar inga personligt identifierbara uppgifter.