Hej igen Åsa! Så har vi då äntligen fått till fodren till vår dörr – lodrät karm och lite skevt hus har fördröjt färdigställandet – men nu är det klart! Bifogar ett par bilder på hur det ser ut idag på morgonen! God fredag och helg – och tack för fint jobb/dörr!
Vi använder cookies för att förbättra din surfupplevelse, visa personligt anpassade annonser eller innehåll och analysera vår trafik. Genom att klicka på "Acceptera alla" samtycker du till vår användning av cookies.
Välj vilken typ av cookies du vill acceptera. Ditt val kommer att sparas i ett år.
Nödvändiga Nödvändiga cookies är avgörande för webbplatsens grundläggande funktioner och webbplatsen fungerar inte på det avsedda sättet utan dem.
Dessa cookies lagrar inga personligt identifierbara uppgifter.